در این بخش بـه شما آموزش مـی دهیم کـه چگونـه پوست خود را لایـه برداری کنید. یک لای بردار قوی برای لب و صورت با یـادگیری این آموزش بـه راحتی مـی توانید درون منزل خودتان پوستتان را لایـه برداری کنید و سلول های مرده پوست را از بین ببرید. یک لای بردار قوی برای لب و صورت لایـه برداری پوست شما را درخشان و صاف مـی کند. چه فصل شنا باشد و یـا فقط بخواهید پوستتان تمـیز و نرم باشد، یک لای بردار قوی برای لب و صورت با لایـه برداری از سر که تا پا پوستتان درخشان خواهد شد.

خانمـهای زیـادی صورت خود را لایـه برداری مـی کنند اما قسمت های دیگر بدنشان را فراموش مـی کنند. قبل از استفاده از محصولاتی به منظور برنزه پوست و یـا به منظور جوان سازی پوست خسته درون زمستان، لایـه برداری بسیـار مـهم است.      

وسایل و لوازمـی کـه برای لایـه برداری نیـاز دارید:

پاک کننده لایـه بردار

لیف , برس بدن یـا دستکش های لایـه برداری

سنگ پا

لوسیون بدن

مراحل و روش لایـه برداری:

1 –  قبل از ورود بـه پوست خشکتان را با لیف، برس بدن یـا دستکش های لایـه برداری پاک کنید. این کار کمک خواهد کرد کـه پوسته های سطحی از بین برود و پوستتان به منظور فرایند لایـه برداری آماده شود. این کار را از کف پای خود آغاز کنید و روی تمام بدنتان ادامـه دهید.

2 – دوش بگیرید و از سر که تا پای خود را مرطوب کنید، اگر شما دچار آفتاب سوختگی شدید و یـا هرگونـه بریدگی و یـا زخم بازی درون بدنتان وجود دارد، پوست خود را لایـه برداری نکنید.

3 –  از یک سنگ پا بر روی پای خود استفاده کنید که تا ذرات و لکه های زبر و پینـه را از بین ببرید. اگر پای شما بسیـار زبر مـی باشد قبل از اینکه وارد شوید، آن را بـه مدت 30 دقیقه درون تشتکی از آب گرم و شیر خیس دهید.

4 –  از پاک کننده لایـه بردار خود بـه همراه لیف و یـا دستکش هایتان استفاده کنید. شستشوی بدنتان را با یک حرکت چرخشی از کف پایتان شروع کنید و این روش را که تا بالا ادامـه دهید. درون نواحی حساس، پوستتان را بـه سختی تمـیز نکنید و نخراشید، زیرا درون این ناحیـه پوست بسیـار آسیب پذیر است.

5 –  از یک برس یـا لیف به منظور لایـه برداری پشت و جاهایی کـه به سختی قابل دسترس هست استفاده کنید.

6 –  روی صورتتان بـه خصوص اطراف چشم و دهانتان لایـه برداری را بـه آرامـی انجام دهید.

برای صورت از یک محصول لایـه بردار ویژه استفاده کنید کـه ملایم تر از محصولات طراحی شده به منظور لایـه برداری بدن مـی باشد.

7 –  دست هایتان را فراموش نکنید، شما مـی خواهید آنـها هم صاف و نرم بـه نظر برسند.

8 – بدنتان را با آب ولرم بشویید، سعی کنید که تا جای ممکن از آب سردتر استفاده کنید.

9 –  بعد از انجام مراحل از یک لوسیون مرطوب کننده بدن به منظور همـه قسمت های بدنتان استفاده کنید. لوسیون بدن و مرطوب کننده های صورت کـه حاوی اسید هیدروکسی آلفا و یـا بتا مـی باشند انتخابی ایده آل هستند، زیرا این اسیدها سلول های مرده پوست را از بین مـیبرند.

10 –  از مرطوب کننده بدن یک بار درون روز استفاده کنید. لایـه برداری پوست را خشک مـی کند بنابراین شما حتما پوستتان را هیدراته نگه دارید.

محصولات لایـه بردار :

پاک کننده های لایـه بردار کـه حاوی نمک دریـایی، بادام زمـینی، گردو و دانـه ها هستند را انتخاب کنید.

برای رسیدن بـه پوستی نرم و ابریشمـی معمولا یک بار یـا دوبار لایـه برداری درون هفته کافی مـی باشد. اما خانم ها با پوست های چرب حتما بیشتر از افراد با پوست های خشک لایـه برداری انجام دهند.

اگر پوستتان بعد از لایـه برداری بـه شدت خشک و یـا حساس شد، آن را با شدت و سختی تمـیز نکنید، حتما روش لایـه برداریتان را تغییر دهید با درون نظر گرفتن احتمال اینکه شما ممکن هست به محصولاتی کـه استفاده مـی کنید آلرژی داشته باشید.

امـیدواریم این مطلب نیز مانند مطالب دیگر سایت دکتر سلام به منظور شما مفید باشد.

: یک لای بردار قوی برای لب و صورت




[لایـه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست یک لای بردار قوی برای لب و صورت]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 02 Jul 2018 17:42:00 +0000